"inte trodde jag att du kunde dansa så där.."

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans. Gårdagen är one of a kind. Jag har satt ett ansikte på "in i dimman" på jävligt riktigt. Jag ska förklara varför också.

Efter att jag och Piia hade försökt gett oss på vattenpipan och senare med halsont eftersom att vi råkade röka kol. Tydligen. Så gav vi oss på vinet istället. Några timmars fix och vi bestämde oss för att stick till Play Off.
Skönaste lilla krogen jag varit på. For real. Vi beställde in kött och öl. Kött ska ha kött.
Vi var så jävla snygga så det var skönt. Jag vågade knappt gå omkring där inne på ytterligare 10cm.
Tids nog så blev ölen till ungefär, ja, 346356 drinkar. Ja, nästan bara vodka redbull. Svennigt.
Tills jag, smartskaftet blir sugen på att shotta. Det beställs shottar. Juste, allting tar vi på notan.
Får jag tillägga att när vi gick dit var vi redan skapligt salongsberusade också.

Lite senare är det en magdansös som börjar dansa. Lite senare än så står jag och P på dansgolvet som två idioter. Jag trodde att jag var någon sexig strippa som alla älskade. Piia trodde hon var på kryssning.

Jag blir bästis med alla som jobbar där inne. Speciellt en vakt och ägaren. Vakten bjöd in sig själv på inflyttningsfest hos mig. När jag sedan drar mig tillbaka till dansgolvet så har en annan vakt gått av sitt pass och PASSAR på att köpa oss mer shots. Eller jag vägrade först, men han hällde den i munnen på mig ändå.
Jag känner inte riktigt igen mig själv i det jag minns. Men det har hänt. Jag vet det.
Samma veva beställer jag en till drink och han en till, till mig. Så där står jag: shot och två drinkar.
Efter ytterligare 5 min på dansgolvet är det någon Fredrik som bjuder oss på TEQUILA. Hej mina vänner. Ni VET att jag INTE dricker tequila. Jag blir galen. Jag fick TVÅ! Efter det här går jag bananaz på dansgolvet. Han den första vakten kommer fram till mig "inte trodde jag att du kune dansa så här.. oh la la" Det triggade mig.

Sen börjar det bli ganska svart. Tills jag kommer ut och möter M. Sen går det bara utför.
Jag blir pinsam-tjej-på-fyllan. Ett tag iallafall. Vi traskar hemåt där Piia befinner sig. Naken och skrikgråter så hon håller på tappar luften. M blir utslängd. Ja, vi båda har ganska rå ångest över det idag. Speciellt Piia. BITCH.

Nu börjar det värsta. Jag sätter mig på toaletten och ska kissa. Tittar ner i golvet och är lite förvirrad över situationen. Jag spyr. Jag kaskadkräks ner hela badrumsgolvet. Piia kommer inrusandes, skriker och har sig och börjar duscha mig. Jag sitter på toaletten, nyspydd och nerduschad. Klär av mig kläderna och byter tydligen trosor iallafall. Sen går vi och lägger oss.

Någon timme senare vaknar jag i mardrömsscenen. Jag ligger på sidan i sängen och spyr. Jag börjar spy i sömnen. Vaknar när jag är klar. Flyger upp och börjar torka och går sedan och lägger mig igen.

Imorse när jag och Piia vaknade vid 9-10 kanske? Så slog det oss. Först mig. Vem hämtade min jacka? Om det var jag, vem fan har skickat hem mig utan betala ett SKIT!? Piia betalade inte heller. Alltså.. ni förstår inte ångesten som kröp upp på skinnet. Jag fick panik och flög upp och kollade så mina saker fanns i hemmet. They did. Men ändå.. Vad hände och varför? Jag minns allt annat utom just den biten. Jackan och notan?

Det är ett mysterium.

Jag var fortfarande full till kl 13 idag. Då somnade jag om och vaknade igen 16.47 och kom på att "jaa, men mors-dag... åka till märsta nu.. aaah jaaa.." eh nej. Jag var i märsta vid 8 tiden.

Meeeeeneeeee.... glad mors dag. Jag älskar dig Mamma.





så såg man ut INNAN allt hände.. jadda jadda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dina bröst :( hängpattar till max

2010-06-20 @ 02:24:56
Postat av: juicy

naaaw :( har du sett mig naken? neeej :( buhu

2010-06-20 @ 15:33:56
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0