jesus amalia

På riktigt. Min hund har verkligen damp ggr 500. Alltså, det här är helt sick. Men jag kan ändå inte sluta skratta åt henne. För det första har hon precis förstått att hon är HUND och faktiskt kan SKÄLLA. Men hon låter ju så jävla töntig att jag bara vill skratta. Eller nej, det gör jag inte. Jag säger faktiskt åt henne. Djävuls-hund!

Inte nog med det.
Hon får ju sina damp-ryck också som jag måste stå ut med.

Hon nypbits på min hud. Sen kan hon ligga och titta gulligt på mig och helt plötsligt ATTACKERA. Haha..
Och så biter hon tag i min näsa. Jag vet, det är ju LIVSFARLIGT. Äh. Jag är sträng. Hon får inte hålla på hur hon vill bara för att hon är SÖT. Söt, mmm visst. Jävla monster är vad hon är.

Sen är hon asfjanting och låter inte ens mig duscha. Hon sitter utanför och GRÅTER rakt ut och tjuter och tycker jättesynd om sig själv. Mm, så klart.

Nej, men valpkurs kanske. JA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0