kära hjärtaness

Jag tog en dusch. Sen blev så klart tjorvis akut kissnödig. Men tror ni jag orkade klä på mig eller.
Jag gick ut i en lång tröja bara. Helt naken under. Det var jättekonstigt! :D! Tänk så hade jag mött någon i trappen, haha. Aja, det var ju roligt. Fortfarande sjukt varmt ute. Love it.

Mina grannar är roliga. Jävla Skithögar alltså. Dom kastar verkligen ut ALLT från sina fönster.
Jag såg tjorv komma springandes med OSTBÅGAR i munnen! Klart hon käkade upp dom.
Nu när vi varit inne knappt FEM minuter började hon tjura och gråta typ, klart att jag fattade att hon var skitnödig.
Försökte skynda mig på med skorna. Men nej, hon fick ju rännskita mitt lilla hjärta.
Nu ligger hon och skäms. Stackars min lilla bebis. Nu har hon också fått duschat iallafall.

Kära jävla nån, sluta slänga ut mat från era fönster. Thank god att jag flyttar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0