MEN JAG VILL SKITA!

Igår hade jag världens mysigaste dag i MÄRSTA med mina underbaringar; Nathalie, Nicole (Nattas människovalp), Carro och Malin.

Planen är att jag ska hoppa in i duschen nu och sedan bege mig dit igen. Jag är ju ledig idag. Så idag ska det mysas ordentligt. Jag tror några fler från vårat FINA tjejgäng skulle komma också.
Åh, ibland saknar jag Märsta. Men bara ibland och bara lite.

Ikväll lämnar jag över mitt barn till mamma så jag kan åka hem och röja hemma inför flytten imorgon.
Känns ju inte alls stressande. Jag har ju verkligen inte gjort NÅGOT. Aja, jag har hela helgen på mig. Eller okej, typ en månad att flytta över saker. Men ändå, man vill ju ha allt på plats från början.

update..

UNDERBART! Nu har jag både kakat och duschat. Äntligen! Det var på tiden.
Nu är jag en ny, ren och fin människa. Lite bråttom, bråttom nu.

Ha en underbar dag, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0