moggis

Jag har en jävulsk sticka i fingret som inte vill ge med sig och den gör... ont.
Jag har huvudvärk som kan kallas måtta, men ack. Jag avlider.
Jag har ett blödande skrev. Testa gå i mina skor en dag med det här och försök att kissa utan att vrida och vända er och göra massa mystiska ljud för er. Mm, försök bara, gör det bara.

ORKA GNÄLLA! Fick nyss erbjudande om att hyra en etta på ÖFVRE ÖSTERMALM!
Eller, fan vet jag om det är Öfvre eller unfre. Något är det. Och jag behöver det.
Gian, jalla dig.

En snabb update... eh. Med DEN hyran. Tack, men nej tack.

Keep lookin'.

Anyhow, snart ska man ut med pyret igen. Och imorgon ska jag jobba. Fett med noll motivation.
Har dessutom klämt i mig en halv påse chirre också. Hej, fislisan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0