OH I'M BOBBY BROWN!

Jag har träningsvärk i magen och i käkarna. Jag har haft manligt besök. Markus.
Jag har skrattat helt hysteriskt. Herregud, vad skönt det var att träffa honom igen.
Det var ändå 2/1-10, sedan vi sågs sist. Men det var bra. Vi hade världens projekt att leta efter hans försvunna mobiltelefon på mina 29kvm. Det var som vanligt. Det var avspänt och vi satt uppe och pratade till, ja, 5 imorse.

Det slog mig nyss att jag vill använda min SmartBox som jag fick av L & J i födelsedagspresent.
Jag vill och behöver ha riiiktigt massage. Ingen massage som dödar mig eller inte ens känns.

Förresten, fyfan vad dagarna går fort nu alltså. Sjukt alltså.

Nu kommer Svenska Hollywoodfruar-reprisen. WOHO! Maria, lovi lovi.

love you mina små guuula ostkrokar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0