on hyvää

Jag vaknade med AIDS i halsen idag. Svälja var ju inte det skönaste jag kunde göra.
Men nu är den nog hyffsat AIDS-fri iallafall.

Jag fick alldeles nyss stickningar i ögonen då jag råkade, av misstag hamna på en tjejs blogg.
Vet inte hur gammal hon kan ha varit, MEN.. alltså. Hon hade nog den mest pryda, och mest "jag vill vara som alla dnra"-bloggen jag sett. Men inte nog med DET så stavade hon fel på nästan allt man kan stava fel på.
Jag vill inte påstå att jag har MVG i svenska. Men foooor real.
"jag inveg mina nya skor.."... "jäsp.." ... "igentligen.."

Jaja, jag har blivit utskälld av min mamma för dessa dumheter. Att jag blir så förbannad och måste rätta folk hela tiden även fast jag själv kan göra fel. Men jag tycker bara jag gör en god gärning ibland.

Min mamma skulle skicka iväg ett brev. Jag såg det ligga på köksbordet när jag var där.
Hon skulle skriva "Pension" det stod "PANTION". Det är inte lätt alla gånger.

blaha blaha, jag mår ju så bra å Andersson och Pettersson och Lundström å jag.

Nej, men lite frukost på det kanskee

Kommentarer
Postat av: Anne

Lär dig att stava till "andra" innan du klankar ner på folk! Åh, jag blir så FÖRBANNAD! Inte.



haha love you ♥

2010-05-14 @ 11:24:40
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: juicy

jävligt pinsamt att jag stavar fel i detta inlägg.. just because.. såklart!!

<3

2010-05-14 @ 12:00:23
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0