toffifee

Såja, hemmastadd och grann. Eller nä, jag har inte ens börjat packa upp saker. Men det kommer. Tids nog!

Igår så lagade jag och Piijson tacos (mitt i kvällen) och drack en flaska berry temptation och en flaska baccardi mojito.
Jag var nöjd. Hon var nöjd. Sen kom Stefan hit. Haha.. Han var nog också nöjd.

Imorse vaknade jag första gången vid SJU. Tack Micke. Sen vaknade vi (jag och Piia) vid 9 nångång igen och traskade sedan till Ica och handlade världens feting-frulle.
Det blev:
Äggröra
Frallor
Honungsmelon
Nypressad juice


Sen köpte vi med oss en vattenpipa och baklawa.
Alltså bor man här.. då måste man ju nästan äga det.

Det blev en jättefin. Bild får ni se vid senare tillfälle. Jag kommer vara ganska datorlös ett tag nu.

MEN GUD.. jag invigde dagen med att kunna ha ett par jeans i TRE storlekar mindre. Helt sinnes. BRA!
Sen gick vi ut till Vårby-dagen. Fula små barn som sjöng falskt och massa politisk-propaganda. Jaaadjaa.
Jag bjöd Piia på korv sen gick vi hem hit igen.

Nej, nu är det dags att puffa igång vattenpipan för NU lyser äntligen solen!

Jag välkomnar mig själv till mitt nya hem. Tack.

Kommentarer
Postat av: Oleiris

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2012-06-26 @ 08:32:51
URL: http://oleiris.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0