typiskt tunnelbanor

Är det något jag tycker är jobbigt, så är det att sitta mittemot någon på tunnelbanan som råglor på mig. Konstant.
Från Gullmars, avslut Hagsätra.

Killen: vad heter du?
Jag: Josefine..
Killen: micket fint namn..
Jag: Tack, vad snällt..

Tystnad.
Killen: vill du bli min kompis?
Jag: eeeheh
Killen: kan jag få ditt nummer?
Jag: hehe, nej det kan du inte. jag har pojkvän
Killen: aaaaaha..
Tystnad igen.
Killen: ska du på fest?


Boyfriend of mine... who are you? aaaaaaaaaaaahaha.
Den funkar alltid. Oftast.


Kommentarer
Postat av: Lissan då'ra

Poke in real life...hahaha...vill du bli min vän?? Ja dööööööör va folk e störda alltså



miss ya hun <3

2010-05-17 @ 21:51:17
URL: http://lissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0