act like a shallow, but im into deep

Sjuk dag, sjuk morgon, sjuk kväll. SJUKT BARA!
Jag tror jag har sovit 3h på sen igår, Fredag. Kan det stämma? Ja, det kan väl stämma. Kanske 4h.
Men det är mycket, MYCKET tveksamt. Men what to say! Har sovit som en Gudinna. Dom få timmarna jag fick sova iallafall. Mission complete. Nääää, skoja. Not yet.

Man kanske skulle sova lite. För jag verkar ju aldrig bli frisk så som jag håller på.
Varför håller jag på så här? Kan jag inte bara stanna hemma och kurera mig och bli frisk.
Jag hatar att ha bokstavssjukdom. Serri. Gråta lite.

Nå, whaddap!?




Skulle döda för en pizza just nu. Varför känns det som att jag är så jävla bakis för?
Just, det fanns ju en teori om varför jag kan känna så. "jag har smittat dig med mina alkoholångor" Förmodligen, ja. För jag som inte ens gillar pizza. Är mer sugen på det än någonsin! Ok, jag har börjat gilla pizza. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0