blod, svett och tårar

Jag ska försöka att sammanfatta MIN lördag för er. Vad jag hört så var den rolig med kaotisk.
Det är ju helt i sin vanliga ordning. Fast ändå inte riktigt...

Middagsbjudning hemma hos Sandy Key. Eller 'middagsbjudning'? Vem fan försöker jag lura.
Vi lagade tacos och hade hela System Bolaget framdukat och på ballen i kylan.
Carro satte målet om att vi skulle ha minnesluckor innan kl 22. Hon lyckades inte.
Jag satt och shottade ren, jävla rysk voedka och småkräktes i min mun, men tänkte ändå att "whatahell, det här ska ner.." och som ni alla vet - vill man så kan man! Right?

Jag ville tydligen kanske lite för mycket i Lördags.

När promillen låg på 10 så ringdes det efter taxi.
Vi fick samma taxichaffis 3 ggr som kom och vände. Han verkligen HATADE oss rent ut sagt.
Vilket ledde till att vi också hatade honom senare. Sen fick vi iallafall en taxi. Efter ett bra tag.
Jessica skrek och blev orolig att vi bara skulle hinna dansa TVÅ timmar på KEY-CEE.
Hon gjorde dessutom ett desperat försök till att få hennes pappa att skjutsa oss.
Han vägrade.

*Assåå, wöööööwww en liten inhoppare här emellan: men god damnit vilken vidrig fotsverre som pustades över från andra soffan till mig. wöööw, alltså wööööw. Not okej!

Ska jag vara heeeeeeeeeelt ärlig så minns jag inte allt för mycket sedan.
Eller jo, jag minns det som var roligt och viktigt, I guess.

T.ex att Hågi möter mig vid ingången och skriker slampa på mig och jag börjar skratta.
Sen hamnar vi i schööööna vip:en (offkårs my horse, vart else?) Där jag alltid lyckas bli LIIIITE too drunk.
Och måste dom verkligen ha en strippstång mitt i allting. Jag låter ju den aldrig vara. Inte för att jag dansar glamoröst runt den eller så. Det var halt och så, så jag bara gled runt den liksom. Säger vi...
Sen minns jag att jag slickar någon på kinden. Det kan ju vara... mysigt. Om man gillar sånt. Tydligen gjorde jag det. Sen vill jag inte ens minnas vem som TVINGADE upp mig på den där andra pålen och lämnade mig där.
Jag ska aldrig mer gå ut på såna här PORRKLUBBAR. Skäm(s)t och sido! Man kan ju bjucka på lite gumps och grinds och så. Om man är singel. Vilket jag är. Eh..

LIVING THE DREAM BARA!!!

Sen är det svart. Tills det är dags att hämta jackorna. Här börjar allting egentligen.
Sen att jag fått höra historien i efterhand är ännu roligare för mig själv.

Jag står i kön med mig själv, Denize och Carro. Det står 3 snubbar vid oss som pratar med oss (tydligen) efter någon sekund är det någon liten tjej som tyckte att hon skulle riva bort mitt ansikte och allt mitt hår jag har på huvudet. HEEEELT oprovocerat. Jag är inte den som är den. MEN... INGEN rör mitt hår. INGEN!
Så jag flög ju tydligen mot henne och skulle dra en fet höger rakt över henne. VART den nu hamnade vet jag inte. Jag vet bara att det med all säkerhet inte gick så jättebra då min arm än idag är lite ur led.
Och TYDLIGEN hade brudens kompisar börjar puckla på Denize också. Och Carro hade ju backat upp mig och flygit på mördartjejen. Jag var inte där då. En snäll vakt hade trängt mig före i kön så jag kunde få ta min jacka. Sen slängde han tydligen ut psychobruden ganska brutalt.

Sen vet jag helt ärligt (igen) inte riktigt vad som hände. Hela kvällen spårade bara lite. Och alla bråkade med alla. Det var ingen love in the air 2night, that night. Vaknade dock dagen efter med dödens huvudvärk och jag och Sandy Key låg som två kollin i soffan heeeeela kvällen och bara pressade i oss allting man kunde äta.

Om det är någon annan som vet vad som mer hände kan ju den berätta det för mig.
Det skulle jag tycka vore jättetrevligt! Men det är ju bara jag. The killerbitch LIKSOM!

haha..


Och nä, finns tydligen inga bilder den här helgen heller.
Thank god. Jalla jalla, vi ses i min bralla!

/jozy-cozy

Kommentarer
Postat av: Carro

Kvällen var grym, jag kommer ihåg allt som hände. En mycket bra och givande kväll! Jag är nöjd ångrar ingenting, jo kanske att jag låg i Ica vagnen och inte kunde klättra ur haha. Eller hur känner du? Är du inte ganska nöjd med kvällen? Ingen ljög och snackade skit, vi var HELT ärliga mot varandra HELA kvällen eller var det bara på slutet kanske???

2010-11-03 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0