fejkblond fast med äkta sköna lår

Jag har inte alls sovit som en prinsessa inatt kan jag tala om.
För det första så pratar jag och Mandis alldeles för mycket snusk innan läggdags att jag nästintill ligger och åmar mig och blir irriterad över att jag inte har någon vid min sida. Jag vill inte räkna hennes fot som en skön kyss.
Jag börjar på riktigt känna mig lite lonely. Vilket Mandis får ta. Inte för att jag brutalt hånglar upp henne och så där. Inte alls faktiskt. Hon har ju sin snubbe liksom. Vad har jag? Min hund som är hemma hos min far för tillfället.
Sen blev jag väckt mitt inatten. Inte av att någon låg bakom mig och tryckte sin penis mot min stjärt.
Utan att Mandis ruskade på mig och säkert slog mig och skrek på mig att jag snarkade som faaa-haan.
Men jag säger bara; jaha, ONVANLIGT! Jag kunde själv inte somna för att hon själv snarkade som en dåre.

Jag vaknade med ett ton snor i min näsa idag. Strax efter halv1 klev jag upp från sängen. Hjärnan var på väg ut ifrån mina näsborrar. Ögonen var helt ihopklibbade. Mitt hår såg knullat ut. Men det är sånt man får ta.

Det blåser katastrofalt ute. Tur att jag inte ska gå ut idag. Jag vägrar. Blääääää...

Kom och krama mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0