förlåt älskling!

Jag har helt och hållet glömt av att uppdatera lilla bloggisen idag.
Men nu är jag här. Hungrig och ganska svullen i fejjan. Vilket jag varit sen i söndags.
Lite ledsen över det! Men om jag säger så här. Imorgon pallar jag inte sitta hemma. Så jag ska jobba 9.00-17.00, pretty skönt om man frågar mig! Inte för att jag är frisk. Men jag är så jääävla uttråkad och rastlös så det finns inte. Och jag saknar Mandis. REDAN! Vi tjafsade inte en endaste gång på alla dom där dagarna. Naaw!

Jajajajaaj.. min gom kliar och näshålen rinner som kranar fortfarande. Även fast jag tar nässprayen precis som man ska. Jag som skulle träffa Puffen imorgon. Hmmmmmmmmmmmm... JAJA, vi får väl se!


Mm, jag har massa fikon, valnötter och pepparkakor hemma. GUD vad jag är julmyssugen detta år!
How come?!



Kommentarer
Postat av: amanda

jag saknar dig med babe!

2010-11-25 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0