innan datorn dör

Så ska jag faktiskt berätta att jag igår åkte och överraskade min lilla tjej i Hoodinge på hennes jobb.
Eller ok, hon hade ju typ redan förstått att jag skulle överraska henne så det var inte lika roligt. Som det borde ha varit. Vi hade myskväll som bara vi kan. Och hade familje/tjej-mot-tjej/råd/möte/samtal.
Ja, alltså. Vi brukar ha sånt. Ibland kan det leda till tårar. Ibland inte. Vi typ rensar skallen på varandra.

Det är helt sjuuuukt att man kan glömma bort hur det känns när folk är helt ärliga mot en.
Verkligen säger rakt ut "jag känner så här, och därför känner jag så, nu ska du veta det" det är väl klart man blir lite tagen och taggar utåt. Men sen förstår man. Man är inte mer än människa.
Men ändå, Bullen är en sån tjej som kan det. Hon kan säga rakt ut "det här sa jag OM dig till bla bla bla.. jag ville bara att du skulle veta det, för jag tycker/tyckte så" och ja, jag uppsakttar det. Tack. Du är guld.

Jag snarkade tydligen som en man. Min hund hade bajsat hemma hos henne. Vilket är sinnessjukt då min hund är sjukt rumsren och aldrig ens skulle ha mage att göra det hemma eller någon annanstans. Men nej, där borta går det. Säkert i protest. Eller så var det väl för något hon ätit på Bullens golv. Hahahahahah.. förlåt.

Nu ska jag slagga, jalla hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0