jag är så grrym

Jag har lika rätt varje jävla år vad det gäller Ensam mamma söker-finalen.

Detta år var det:
Linda valde självklart Christian - det visste man ju första gången dom såg varandra. 
Petra valde Ingen.
Emma valde Ingen
- men jag blev sjukt irriterad på henne. Hon har redan dejtat dom där killarna i 2 månader. Njuter hon av att dom slåss om henne eller vad? Jag säger som jag sa när jag såg det. Hade jag varit ena killen och personen i fråga hade bett mig om mer tid för att hon är kär i oss båda. Då hade jag bara, hell no.
Jag hade tackat för mig och bett henne tagit den andra. Tsssss, vem fan vill vara den andra partern?
Inte jag. Usch vad irriterad jag blev. Hon vill alltså fortsätta dejta båda två. Kan hon då inte bara be dom att knulla henne varannan vecka eller så? Förlåt att jag låter så aggro. Men jag blir upprörd.

Kan man ens vara KÄR i två personer? Jag fattar iallafall inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0