lak sho man

Jag har en hund. Hon heter Tjorven. Ja, jag måste ju berätta det för er som inte vet.
Hon är en lynnig jävel. Alltså, jag älskar henne typ meeeeeeeeest i hela universum.
MEN.... MEN.. mina kära läsare. Ni vet hundar vad dom gör med sina puppyeyes så man inte ska bli just lak sho på dom? MM, jag går inte på den skiten längre. Nyss satt hon som en katt uppe i fönstret och naffsade på blomman som ser helt jävla våldtagen ut. Jag blev irri och röt till på henne. Då sätter hon sig ner. Kollar på mig EN sekund. Vänder huvudet och kollar rakt fram som att hon skulle vissla och typ "heey, jag har inte gjort något"
Sen gäspar hon. Hoppar ner på golvet och springer efter den svarta katten som är så jävla mobbad.

Min hund är en fuckin' bitch.

Kommentarer
Postat av: Lavranskatarina

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-04-21 @ 11:27:05
URL: http://lavranskatarina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0