o' helga natt!

Jag har drömt att jag varit jagad av polisen. För att jag kört bil utan körkort. Vilket det var min pappa som tvingade mig till för att vi var tvunga att få hem båda bilarna. Inte mitt fel liksom.
Vaknat antal gånger av att jag inte kan andas för täppt näsa. Legat på sidan så jag har fett ont i min kropp. Vaknat av att Amanda: "JOSEFINE! Lägg dig på sidan du snarkat fett mycket och högt asså!"

Vilket jag inte brydde mig om eftersom att jag är dödsförkyld. Igen. Fett jobbigt!

Ganska skönt ändå att jag inte jobbar idag.
Hade inte direkt kunnat prestera eller så där.

Jag saknar min Tjorvis som är hemma hos pappa.

Jag vaknade upp av julmusik, rinnande näsa, kissnödig blåsa och snöstorm.
Är fortfarande i lite chock. För mig var det alldeles nyss en sommar som tillhörde Afrika från en dag, en annan frös jag ihöl med jacka och mössa och nu går jag in i en snöstorm då man kan skippa sminket i ansiktet. Det är liksom ingen idé. Det smetas ut. Du blir förbannad för egentligen ingenting. Det ända som gör den här vinter posse är att min lilla vovvsing älskar att leka i snön och då är det ju faktiskt kul. Och eftersom att jag jobbar 2 minuter ifrån mitt jobb så behöver jag aldrig oroa mig för SL's snökaos. (Tack Gud!) Och väl på jobbet så har jag faktiskt termobyxor, feta skid/fjällvantar, mössa och riktiga kängor. Man är riktig snygg och bryr sig inte alls. Bara man är varm liksom. Idag, även fast jag är sjuk, ska jag låta Mandis slinga mitt hår så jag kan känna mig blond och snygg igen. Det här året SKA jag fan hålla mig blond till nyår och faktiskt vara blond på passet. ;)

Trevlig snöig dag, hej och hå i peppakakeland!

Kommentarer
Postat av: Anne

"...jag jobbar 2 minuter ifrån mitt jobb" Jahaa, skönt ;) haha puss

2010-11-22 @ 14:57:21
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag tror att jag måste börja korrläsa mina inlägg innan dom publiceras, hahahaha.



BOR! Tur att du fattar vad jag menar ändå ;) pus.

2010-11-22 @ 16:43:02
Postat av: amanda

öööööh. /JOSEFINE

2010-11-22 @ 16:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0