oh noes or oh jees?

Jag kanske snart. I detta liv går emot mina principer. Jag vet inte. Men har en stark känsla av att det kommer hända. Jag måste nog slya säga "aldrig". För det fungerar ju tydligen inte i längden.
Jag har ställt mig själv en riktigt tankeställare senaste veckan. Veckorna. Om det här är helt stört jag håller på med, eller om det helt enkelt bara är sjukt, jävla rätt.
För jag menar. Det fanns ju inte ens några fel förut och med det så blir hela grejen liite svårare för mig än vad det borde vara. SJÄLVKLART!

Vi får helt enkelt se vad som händer.

Jag undrar sa en flundra..

Hela saken blev ju inte jääättemycket bättre av att jag igår skulle radera SMS på juppinallen (mobiltelefon för den som inte fattar) och jag använder ju just nu ett gammalt SIM-kort vilket betyder att jag råkade läsa äldre SMS från Augusti - September detta år. Det högg lite i hjärtat. Men vad ska man göra? Avslutat kapitel. Igen.

Förresten, det verkligen spöregnar idag. Höstväder. Prackade på mig fetaste jackan när jag skulle kliva utanför dörren. Men till min förvåning så var det ju inte ens kallt ute. Så, idag stör jag mig inte ens på regnet.

Och idag sker en överraskning. Och imorgon är det Torsdag. Redan.... shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0