pensionärsjävel

Igår kände jag mig så jävla dissad. Av allt och alla. Helt seriöst.
Jag fick inte svar på ett endaste SMS typ. Inget samtal. Det var för första gången inte en endaste som ringde mig på hela dagen. Mot kvällen, när jag skulle gå sista rundan med Korven, klockan var kanske hmmm, 22? SENAST.
Så ringde jag Marcus. Han är ALLTID vaken. Tror ni han svarade? Svar NEJ. Blev så himla ledsen. GRÄT nästan.

... not.

Så här får han blogg-smisk av mig för att han var så sjukt elakt.
Fick en förklaring idag att han somnat på soffan. För första gången på TIOTUUUUSEN ÅÅÅÅÅR!
Ska aldrig i hela livet svara när han ringer igen.


Kommentarer
Postat av: mäjish

hade du ringt mig hade du minsann fått svar men nänä skit i mig bara GÖR DET!

pyss gymman pyss

2010-11-19 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0