satan i min gata

Den här dagen har ju inte varit den snabbaste om jag kan lägga fram det så.
Jag har hunnit vara jävligt produktiv även fast jag borde ligga ner. Stilla.
Men jag kan ju inte det. Bokstavsbarn som jag är. Inget extremt, men lite ni vet.

Har diskat HÖGEN med disk som nästan stod som ett konstverk i sugahbabys kök (Mandis.. hon vet inte hur man diskar) Så jag tog tag i saken. Hon tyckte det räckte med att två tallrikar som vi behövde till middagen.
Hell no, sa jag. Jag gör allting helhjärtat. Så jag diskade all jävla disk. Detvillsäga all porslin och alla bestick hon äger. Okej, nu ska jag inte underskatta Mandoe. Hon dammsög ju emellan hennes datorspelande. "Love me or love me not.." Till råga på det så lagade faktiskt jag middagen också. Fattigjonsmiddag!

Fullkornsspaghetti, med tapenade och riven ost och cocktailtomater och gurka.
Det är lite det som fanns om man säger så. Slemmigt men mättande!
Var ju inte riktigt i samma matklass som det som bjöds på i Halv 8 hos mig. Nom nom!

Jag har dessutom tvättat håret igen. Tror jag masserade det för dåligt med schampoo igår. Hahahh..
Men nu är det luftigt och mysbart igen. Lovar. Vill du känna? Aaah, fatta man ju.

Imorgon ska jag åka hem. JOBBIGT. Men ska blir mysigt att få mysa med min lilla unge igen. Hon kommer bli helt galen och stuka svansen av allt viftande. Jag lovar!

beso / snorjärsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0