snarka ihop

Jag måste ha världens kanske svagaste karaktär. Jag skulle faktiskt lagt mig hyffsad tid igår.
Did I? OH NO I DIDN'T! Så jävla dålig tjej alltså.

Inatt fick jag iallafall 4,5h sömn. Idag får det fan inte hända.
Ska upp 6 imorgon. Jobbar 07.30-17.00 och jag har inte en endaste helgsplan faktiskt.
HALLELUJA! Eller ja, Lördag är tvekis. Men kanske. NÅGON som ska "lära" MIG att dricka öl.
Joooo, tjeeeena! Öldrottningen nummer ett = jag.

Anyhooow.

Var trött som ett as på jobbet idag. Hade vilan idag. Jag fick galningen.
Jag trodde jag själv skulle bli galen först och fick nästan brotta ner honom för att få honom att sova.
Ok, det behövde jag inte. Men ändå. Sen fick jag honom att intressera sig för min tatuering. Sen tvärslocknade han..... Vi... i sked. Jag somnade som en stock. Lite sånt jag älskar med det här jobbet OCKSÅ.
Sov iofs bara i 25 min. Men det räckte nästan. Hade morgonruffs när jag vaknade och var allmänt frusen.

Åh, min älskling Benjamin (brorssonen) skrev nyss på chatten på fb: "Jag längtar efter dig! ♥"

Men jalla jalla. Jag somnar snart. Ska nog kanske dra i lite toning i utväxten, sen duscha, sen sova?
Nej, juste. Glömde att det står Köttbullar och STUVADE makaroner på middagsmenyn idag!

Check.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0