socialt nätverk

Såatte! Var tvungen att få lite frisk luft idag så tog en prommis till Hemköp med Mandis.
Jag kan inte ens vara ensam när jag är sjuk, ni förstår.
Anyhow, fick med mig världens bästa slingmedel. Mood's slingor med silverreflexer som motverkar gulaktiga skiftningar. Den är verkligen grym. Jag använde den sist när jag var brunett. Alltså riktigt mörkhårig. (Fråga Piia..) och jag blev blond BLOND på en gång utan att behöva silverschampoo eller någonting.
Såatte, dyrast är inte alltid bäst. T.o.m min frisör blev helt chockad att jag hade lyckats!

Sen blev det peppisar, julmurre och lite kanderade nötter. Mycket gott!

Vi har börjat kolla på "The social Network" men tog nu en paus. Man blir helt förvirrad och dom pratar så jävla snabbt så vi blir helt störda. Fejjan är ju mitt liv, så kör bara.

- folk skulle inte klara sig utan mig på fejjan
- det håller jag med om
Tack John.

Blä, känner mig så jävla ful. Mina ögonbryn behövs noppas. Jag behöver ta en dusch. Jag behöver fixa håret.
Jag behöver och VILL träna. Men det går ju inte nu. aaaah, jag avskyr att ha feber. Så jävla boooring!
Sen blir man ju anfådd för minsta lilla ansträngning. Ganska tur egentligen att jag inte har en partner nu.
Skulle kunna bli liiite jobbigt. Jag kan ju inte hålla mig även fast jag är sjuk såattsajje!



bad bad baaaaaaaaaaaad girl Josefine....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0