aaaaaaaaaaahah

"Haha va fint för jag gillar rödahundar. Hade en gång för länge sedan ett helt harem av rödahundar, men sen lämnade alla mig samtidigt och sedan dess lever jag tyvärr utan dem. Men det var en fin tid vi hade. De bidrog ju säkert till att jag fick en massa godis och kalle anka pocket av mamma.

Det hade varit lite olikt mig att säga att jag är en kungsgran, men jag känner inte till några andra granar. Vad finns det för fler? Jag tror i varje fall att jag är en gran med lite cp ibland, så det låter bra att du också har en odiagnostiserad (säger man så?) hjärnskada."



Roligaste jag läst på länge.
Jag är lättroad och njuter av det.

Rolig kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0