bäst på fest

Och så var denna helg avklarad och levern är lite mer skrynklig och rynkig. Men asch, småpotatis!

Igår (Lördag) var det dags att fira Nadja och Marcus födelsedag. Jag hade med mig Frebban, Khalex och Hova i släptåg till Lycko där det var 458485 grader i Nadjas lägenhet. Det spelades alko-spel på SKÅNSKT vis i vardagsrummet. Jag själv oroade mig för att jag inte skulle bli så onykter som jag hoppades på, eftersom att jag var bakis och hade en kanonfylla i fredags. Men tji fick jag! Den här blev ju ännu bättre!

Det roligaste av allt var att kvällen verkligen blev jättelyckad! Alla hade kul och alla hade nog noll på kontot idag.
Utom jag. För första gången i världshistorien så köpte jag ingenting inne på KC. Eeeeller!? Nä, tror inte.
Däremot så vill människor att jag rent av ska DÖ när jag är ute. 

Först PUTTAR Frebban mig som är typ 3 meter lång så jag flyger ner på dansgolvet och tar i med händerna och stukar handleden. Efter det ville någon dränka mig i öl. Jag minns inte vem. Vem vare som fuckin' kasta öl på mig!? Jag fick ju förvisso en öl för besväret. Men iallafall. Inte schysst alltså!

T.o.m Mandis tog sig till Märsta för att hänga med oss i Moggisgänget. Hahah.. Så himla roligt.
Fast här någonstans har jag minnesluckor. Vem träffade jag? Vart var jag? Hade jag kul? Lite så.

Sen bestämdes det iallafall att jag, Daniel och Frebban skulle åka hem till Liza. Jag hade ju ändå blivit lovad sovplats! Men innan så åkte vi till statoil. Jag köpte som vanligt korv. Men Liza kom på idéen om att vi skulle koka korv hemma också. Så jag skulle köpa med mig korvbröd och rostadlök.
I luckan på statoil så säger jag: "jag skulle vilja ha två frenchisar.. sen så vill jag ha korvbröd och rostad lök också.. tack!" När jag fick kvittot och insåg att jag bara betalat 55:- för allting så tyckte jag att det verkade lite märkligt. Några minuter senare får jag ett fint paket. Öppnar paketet där mina korvar ligger + ett korvbröd, fyllt med rostad lök! Missförstånd eller!? Eeeeller? Bobbo fick käka upp den. Eller jag rättare sagt, tryckte in korvbrödet med löken i hans mun! Efter skratt så drog vi vidare.

Här är det kolsvart. När la jag mig? Hur la jag mig? Varför la jag mig? Jag minns att jag apgarvade åt Daniel för att han somnat i soffan. Helt ensam och utan täcke! Schysst polare liksom!

Jag vaknade på utsidan av Lizas säng. Tittade runt och la märke till Liza bakom mig. Och längre bort Daniel.
Jag fick huvudvärk på en gång då Liza började tjata om pizza. Jag trodde klockan var asamycket. Typ iallafall TOLV. Men kollar på telefonen och ser att den inte ens är NIEE. Jag ville dö. Dödens död.

Sen flippar vi och tar massa roliga bilder. Sen försökte vi somna om allihopa. Det tog oss 3h att somna om.

Idag är jag jättehes. (Säkert pga snarkningarna) och imorgon kl 1300 ska jag på min intervju!!!

Fast det roligaste på hela kvällen igår var ändå att Håkan var nykter.




Jag imorse via Daniels telefon. hahaha.. jag svettades sprit.
LIVING THE DREEEEEAAAAAAAM!!! Eeeeller?!

Skön jag är asså.

"Jag skulle ju faktiskt också bli ganska ledsen om jag såg sånt där på X's sida.... nooooooot!"


Kommentarer
Postat av: N

Åååhhh tack så jätte mycke för i lördags bejb!!!! Love Love Love ♥

2010-10-04 @ 07:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0