blood in, blood out

Katterna löper. Hunden löper. Jag löper.
Enough said!


Jag vaknade av att jag frös i HUVUDET idag. Mycket märkligt, men jag gjorde det.
När jag sedan flygit upp för att dra på mig kläder och ta en doggywalk så kände jag att jag heller inte kunde svälja. Har jätteJÄTTEont på högra sidan i halsen. Varför kan jag inte bara få operera bort mina halsmandlar?
ALLA har ju typ gjort det. Men inte jag nä. Dom tycker att jag ska vara trånghals tills jag DÖR. Av pain.

Markus skrev precis: "men kan du unna dig att vara lite sjuk! det är ju naturligt :)"

han tycker att jag är världens mest upptempo-tjej on hela jorden.
Försöker lära mig att känna lugnet.. men det är svårt. När man inte kan sitta stilla!

Fick iallafall i mig en halv tallrik gröt med äppelmos. HEMMAGJORD, faktiskt!
Resten fick Tjorvis. Hon äter ju allt. Igår åt hon raggmunkar med rivna morötter också.

Nåväl.. mina tuttar är som stenbumlingar nu. Ligga på mage är INTE ett alternativ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0