"Du kan heta Duvan och jag kan heta Jagvan"

Arååå arååå... man är ju lagom pigg idag kan jag tala om. Nej, det är jag verkligen inte.
Igår satt jag, Nadja och Daniel hemma hos Nadja och drack bubblor, mojito och världens äckligaste vodka redbull. Jag kräktes i min egen mun. Efter det så tog vi burren ner till stationen för att sedan trippa in på KAY-CEEEEE.
Trodde vi ja. Väääärldens kanske längsta kö jag någonsin sett där. Ville. Dö.
Bara lammkött hela bunten. Var dom tvugna att "fira" 250 dagars just igååår? A, tydligen.
Kände mig inte alls gammal eller så. Men jag hade kul ändåååå så klart.

Jaja, det var trevligt! Jag lovade en person en viss sak, som jag tydligen tidigare hade lovat.
Strax innan stängning så ville någon Robin (som blev lite kär i mig) att jag skulle med till Brommaplan.
Tji, fick han iallafall!

Igår behövdes ingen taxi. För världens bästa Linus slängde upp mig på axeln och BAR mig ända till Tingvalla.
hahah.. jag kände mig som en potatissäck hänganden runt hans hals. Men det var snällt! Mitt i allt så hoppas jag av och blev ivägburen av Frebban och Khalex som kastade in mig i en buske. Det var skönt också.
Sen blev jag buren igen. Tack, tack! Not sooo lazy asså. Hahah.. NÅÅVÄL!

Sen fick jag hålla mitt löfte. Och jag gjorde det. Ibland blir man bara så jävla nöjd över sig själv och så. Heheh!
Det var kul. Kan jag lova.

Drömde förövrigt att jag hade trekant med två tjejer... eller ja, KVINNOR inatt.. igår. Natt. Härligt, härligt, men farligt, farligt kan jag säga.

Nej, seriöser. Kommer somna snart alltså! Hej hej, kom hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0