familjen skön

Pappa ställer sig framför mig med beiga militärbyxor och en marinblå tischa nedstoppad i brallorna.
och så har man mage att fråga: "vad är det för fel på dom här byxorna!?"

Jag tittade på honom. Var tyst. Tittade bort igen.

Sen så håller dom på mobbar mig här att jag är KÄR. KÄR.. skulle jag vara kär.. Nej, tror inte det va.
och att jag fortfarande är full "du är ju sjuk i huvudet!" Så tänkte jag vara schyrre och bjöd med pappahaj till KC ikväll.

Hans svar var: "aaah, jag skulle iallafall sätta fart på stället!"


Skön han är asså.



Kommentarer
Postat av: Mortenkarolina

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-03-23 @ 20:24:04
URL: http://mortenkarolina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0