fattiga riddare

Waaaazzzaaaaaaaaaaaa!

Nyss hemkommen ifrån min härligt, gravida feeder Linda.
Jag gick dit i tron om att jag skulle få cheesecake.
Det slutade med att Linda skulle experimentera och göra Fattiga Riddare på SOCKERKAKA.
Det var helt klart intressant. Smakade feta, Amerikanska pannkakor och det var lite tooo much!
Sen blev det vanliga pannkakor av resten av smeten. hallonsylt och vaniljglass!
Det är ju helt klart sjukt farligt att umgås med en gravid kvinna i sina bästa matdagar.
Speciellt när den här kvinnan lagar typ världens bästa mat! Jag har blivit sympatigravid och det är helt sjuukt.

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram!?

Sen pratade vi världsproblem och mindre viktiga problem.

Juste. Tog en dagens outfit. Eller okej, lögn. Jag har inte haft på mig detta hela dagen.
Men jag lovade Marlene och Sandra att ta en bild iallafall. Jag vet inte varför.. för stövlarna syns ju inte. Jävla sit då!



Så.. snyggt!


Kommentarer
Postat av: marlene

Ååå stövlarna då? Jag åkte och simmade med mamma.. Tur att du kunde äta hos Linda!

2010-10-06 @ 20:26:46
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0