jag får fuckin' huvudvärk på allt idag

Seriöst!

För det första så vaknar jag typ HALV 7 på morgonen och måste springa ut med hunden eftersom att hon självklart också vaknar. Det var sjukt, jävla bananas kallt ute och jag dog. Brain-freeze även fast jag hade mössa. Jag har alltid mössa. Jag älskar det. Ahhhh, men iallafall.

Sen kommer jag in och gör iordning honungsvatten för att mina halsmandlar are from hell hela tiden nu.
Jag kan inte svälja or nothing. Och det är ju skönt. Not!

Lägger mig och ska läsa lite tidningar i sängen och somnar. Med kläderna på.
Under hela den här tiden jag "sover" så hör jag hur min hund gnäller. På ett riktigt, jobbigt och jävligt irriterande sätt. Jag skriker på henne (i sömnen) antal gånger och blir förbannad. Sen får jag ju dåligt samvete "... mamma älskar dig..." sen börjar gnällandet IGEN! Nu har hon hållt igång gnällandet, jag vet inte huuuur länge.
Visst hon löper och hennes... sköte...... har typ svullnat upp till en enorm puppa.
Ja, jag tycker ju synd om henne. Men jag blir förbannad. Jag får huvudvärk.
Jag kan ju inte ge henne en Ipren direkt. "Här! Be a man!"

Och inte nog med det så fungerar fortfarande inte min telefon. Och min bror har ju gått och stängt av sin telefon elle något så jag kan ju inte göra något åt saken heller. JAG BLIR SÅ JÄVLA IRRITERAD!

Och nu kommer det där jävla gnällandet igen. Jag orkar inte.

Meeeeeeeeeeen... hejdå.

Kommentarer
Postat av: marlene

Stackars Josse! Krya på dig och hör av dig om du vill hitta på nåt :)

2010-10-15 @ 13:13:06
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0