men det blir bättre, om vi är tillsammans

Eller kanske inte. Jag hade tänkt att börja med ett fint och trevligt inlägg.
Ända tills jag såg att Robinson gick för repris för 34283572357e gången den här veckan.
JAG HATAR HON DEN DÄR JÄVLA JOSEFIN SOM ÄR MED! Jag hade velat kalla henne Jossan-Kossan. Men det finns ingen annan JossanKossan än mig själv och det är ett FINT smeknamn!

"uuhuuuu.... jag blir blöt och smutsigg.. uuuhhuuu.. jag hatar skoooooogen, uuhuuuu jag hatar mitt liv.. varför är jag hääääär? uuuhuuu" Men fan åk hem då din muppfitta.


HEJ! :D

Igår hade vi det jättetrevligt. Jag fick känna massvis med bebissparkar.
Jag köpte pizza för mina absolut, sista pengar. Kan ju kännas lite så där. Köpte dessutom en EXTRA dressing för 9:- Vilket jag i helvetet borde struntat i. Efteeeeeeersom att jag inte ens fick någon dressing.
Sen skulle Frida minsann påpeka att jag var elak och ego som åt upp Malin's vitlökssås innan hon ens kommit. Och hon och Mickis som ändå SPARADE lite! Förlåt. MEN JAG BETALADE FÖR MIN!
Sen sa Frida att jag inte kunde ta ett skämt. Det var det roligaste på hela kvällen. Hihi.

Sen kollade vi på Idol och tryckte i oss massa chips och godis.

Jag tvärslocknade när jag kom iallafall. Inget mer med det.

VILKEN SOL SOM SKINER ÖVER OSS IDAG. Framåt stolta AIK. Ok?

puss

Kommentarer
Postat av: johtaja

Hon va född 88 faktiskt :) så man trodde nog mer om henne.

2010-10-16 @ 13:35:03
URL: http://johtaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0