say whaat

omg, vad är det med Sveriges väder? Jag fattar verkligen ingenting. Finns det ingen väderGud där uppe som har saker och ting klara för sig.

Imorse när jag gick på morgonpromenaden så dog jag. Helt seriöst. SVINKALLT. Näshåren frös till is.
Och nu skulle jag gå på långprommis i skogen med Korven och jag tror att jag dööööör. Det var ju nästan varmt ju. Ok, då. Kan ju ha att göra med att jag hade mössa och vinterjackan again. Men anyhooow..
Svettlöken Jossan. That's my name.

Faaaa-haan vilka tråkiga jobb det ligger ute nu.
Men snart skiter jag it och tar vad som helst. JAG ÄR RASTLÖS, UTTRÅKAD OCH FATTIG!
Inte van. Inte ok. Börjar väl plugga eller nåt om det här inte går. Jävlar i min lådda!

Förresten så undrar jag vad det var i min medicin egentligen?
Bara jag som typ blir kåt av antibiotika? Sickness.

Aja, jalla hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0