sudda sudda

En två timmars promenad känns nu kan jag lova.
Ont i fötterna och helt trött i kroppen. Vilket jag behövde. MYCKET skönt!
Fast det var nog sista gången jag powerwalkade i converse.
Så om någon där ute vill sponsra mig ett par joggindojjor i storlek 37-38 vore det alldeles, alldeles underbart!

Gjorde mig en sjukt god surdegsbaguett när jag kom hem och ett glas multivitamin.
Man måste ju fortsätta på banan... liksom. Sen råkade jag trycka i mig 1 eller 5 godisar med. Eh...
och ett päron. Och massa vatten. ANYHOOOOOW.. careface va?

Nu har jag stigit upp från badet och känner mig som en ny människa.
Förutom att jag känner mig BLIND! Sjukt suddigt. Tror jag måste börja använda mina glasses igen. I guess.

Nu så, nu ska jag längta till Ensam mamma söker.
Söndag? NJUT!

P.s, jag har inte varit bakis idag heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ensam mamma söker!! YES!!!

2010-10-17 @ 17:26:30
Postat av: Jesperemine

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2010-12-26 @ 13:50:29
URL: http://jesperemine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0