sweet kitty, warm kitty

Jag tror nästan att jag kissade på mig precis när jag nös.
Är det tecken på något? Eller? Lite läskigt.

Idag har har jag varit tröttare än tröttast. Har bara detta väder, kyla och mörker att skylla på.
Jag hatar det. Ingen kommer någonsin få mig att tycka om VINTER. För höst är det fan inte.
Blä. Alltså kylan ilar igenom kläderna och jackan och mina nipples spricker känns det som.
Nog.

Idag åkte jag och Sandra in till st eriksplan och hämtade hem våran kära vän Frida. Tillbaka till childhooden igen.
Hon har blivit så himla stadsligt av sig. Hon kallade Märsta för "SKOGEN", "LANDET", "HELVETET!"!
Ja, ni fattar. Jag bara skrattade. Stackars Frittan!

Sen blev vi bjudna på tacos hemma hos Fridas mamma. Det var sjuuukt, sjukt gott.
och jag är stolt som fanimej INTE köpte en cheeseburgare på vägen hem från stan!

Nu sitter jag och kollar på mitt absoluta favoriteprogrameeee The Big Bang Theory!
På riktigt, vad jag ÄLSKAR nördar! Så himla mysiga. Min nästa kille ska vara NÖRD to the bone.

... men inte spela WOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0