tröttiz

Det kan ju vara svårt att föreställa sig att jag var uppe 05.30 idag. Men det var jag. 
Försökte lägga mig och somna om. Men det gjorde jag ju iiiinte.. Eftersom att Sandra tyckte att hon skulle telefontracka mig. SOM VANLIGT! Men det är en fin gest. Det är ju tur att NÅGON gör det.
Hon och Marlene fick iallafall med mig till E-stop. Vi gick runt ganska snabbt faktiskt!
In på outlet där allt var asbilligt. Men jag hade inte råd med någonting iallafall!

Skulle köpt ett par strumpor till Sandra för 10:- eftersom att hennes var så... fina.

Efter det åkte vi ner till Brödboden och käkade en varsin fet sallad och pratade massa gojja och skrattade så tårarna sprutade. Mitt svett sprutade också och om folk hörde oss måste dom tyckt att vi var dumma i huvudet. Eller iallafall jag efter det jag berättade. Vilket jag inte talar om för er.

Sedan rullade vi hem till Marlene och käkade vanilj och kanelbullar och spelade tv-spel.
SÅ JÄVLA KUL! jag blev helt svettig. Jag har ont i käkarna efter att jag skrattat så himla mycket. Marlene också.
Sen flippade hon och LIKE:ade 99 notes på min facebook. Arååå arååå.. så kan det gå!

Jag har också köpt en jättejättegullig t-shirt till Erika och Des lilla bebbe TYSON! ;)
Lilla biffen ska få en t-shirt med superman och texten "Superhero" mucho najso!

Nej.. jag har ont i huvudet och lär väl somna snart.
Elllllerrrr?? Okej, efter Elvis så klart! woho.

Har lite ont i magen efter alla TRE bullar också. BAAAAAAAAAH..
Marlene lovade att baka laktosfritt nästa gång! ;)


Tack för idag mina fina girls!


Kommentarer
Postat av: marlene

Jag kommer fortsätta stalka dig! MOAHAHAHA

2010-10-05 @ 20:45:26
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0