vi kan inte vara släkt

Min lillasyster är lite smådum. Och det finns faktiskt bevis som talar för att hon egentligen måste vara adopterad.
Ni vet VERUM HÄLSOFIL/YOUGURT med typ tusen olika bakterier???? Ja. Läs vidare.

"... aaaaaaaaaaassså Jossan! visste du att det är BAKTERIER i yougurten?!?!? Det är ju farligt ju!! Det kanske är därför du är förkyld nu.. euuuu hur kan du ens äta den? asså fatta bakterier. USCH!"

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Hoppas mina föräldrar är stolta över minstingen.

Kommentarer
Postat av: Lauritsmoa

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2012-04-04 @ 12:57:40
URL: http://lauritsmoa.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0