å till en annan sak..

Igår kom Amanda och hennes lillasyster Paulina (pållan) hem till mig.
Ja, i typ 30 min innan jag förförde med dom hem till Nadja.

Jag var så övertaggad att jag bara ville ut ut ut.
Väl hemma hos Nadja så blandades drinkarna och alla försökte hitta sina platser.
Ja, Fredrik och Mattias(?) hade parkerat sina arslen i soffan och kollade på fotboll.

det sprutade energi ur öronen på mig igår.
Borde gått ut och sprungit innan jag ens drog dit.

Taxi ner till stationen där vi drog en snabbis på Hörnan. En riktig snabbis alltså, Amanda, jag och Pållan delade på en drink och sprang senare ut. Senare, då pratar jag om 10 minuter.

Väl på KC så kommer inte Pållan in. Jag hajjade ingenting. haha..
Jag kom in iallafall. Dom vill inte ens se mitt leg. Antar att det är för att dom tycker att jag ska skaffa ett nytt för att jag ser ut som 12 år på mitt. Som ja, faktiskt snart är ett år gammalt, hö hö.
Blixten, jag vet!

Väl där inne så blev jag på så bra humör för att jag träffade så många "gamla", glada människor.
Sen blev jag livrädd också. Någon, "någon" som i Henriksson kom fram och kramade mig och jag fattade ingenting. Och med det så menar jag att jag inte ens kände igen honom utan keps, haha. Det var inte alls lite  pinsamt. "hej.. eh.. aaahhh heeeeeej!" Vi pratade om min blogg. Han och Soffipropp (och sandra då..) är mina största fans.

Sen frågade jag honom:
- är du full eller, som fan eller?
- jag är FULL SOM FITTAN!
- haha, så kan man också säga!
- du kommer skriva det i bloggen nu va?


hahaha.. oh yes. Nog om dig nu. "Rödtott". He heee...

Jag dansade så mycket att jag har ont i knäna idag. Jag ska inte tro att jag är John Travolta som min pappa också gör. Inte nog med det så dansade jag någon onödig dans så mina jeans sprack. Det var ju kul.
"ah tjena, jag vet att mitt innerlår hänger ut.. eh".

Disco!

Efteråt traskade jag, Nadja, Frebbe och Hoven till stationen för en taxi till statoil.
KORV. Efter att tryckt i mig en grillad och en frenchie så mådde jag illa och dom andra bestämde att vi skulle traska till Tingvalla och ha "efterfest" hos Frebbe med skräckfilm. ASSÅÅÅÅ... jag tittar inte på sånt.

Vilken film sattes på då? Jo, Paranormal Activity. Jag hade LOVAT mig själv att aldrig, någonsin se den.
Nu blev jag TVINGAD. "JOSSAN TITTA NU.. TITTA NU!!" Jag hade hjärtklappningar genom hela filmen.

Nadja somnade. Hoven somnade. Nadja snarkade och dregglade. själv fick jag ligga i ena hörnet av soffan och kolla på den där sjuka filmen. När det läskigaste i filmen kommer så nyper Hoven till mig i benet och jag börjar slå till helt galet och gapa "rör mig inte, rör mig inte, rör mig inte!!!!" Jag blev utskrattad.

idag mår jag som en kung! Not.

Nu ska jag nog ringa Sandy.. frågan är ju bara vart mobilhelvetet är. Hmski..


Äger 20:- också. YEY..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0