bye love

Skön du.

Igår hade jag bästa onsdagen på väldigt länge.
Satt hemma hos Nadja med henne och Frebban och drack massor med hemmagjorda drinkar.
Ja, som sagt. Sprit och apelsinjuice är grejen, hehe.
Senare drog vi till kung calle där det var tvärtdött. Men det hindrade inte oss direkt.
Plopp, så hamnade vi inne på Garage istället där vi blev signade på kareoke. AHAH..
Jätteroligt. Not. Fick blackout och kände mig som idiot. Tur att Nadja och alla andra där höll i trådarna.
Sen fick vi sjunga en gång till. Då hade vi våra fina bakgrundsdansare ;) Tack Olle och Gustav för hjälpen.

När det var stängningsdags så blev vi bortbjudna på efterferre. På en herrgård.
Jag minns inte taxiresan. Jag minns att vi först hamnar i ett stort jävla hus. Eller ja, som jag kallade det. "Laddöögården". Jag var mitt gamla JAG igen. Och det var så jäääävla skönt. Underbart.

Senare förflyttas vi till det "riktiga" huset. Alltsåååååååååå.. jag trodde på riktigt att jag var i ett slott.
Och jag var helt fascinerad. Grymt. Där satt vi. Jag, Nadja, Peter, Gustav och Ken in på småtimmarna och drack rötjut och virre. Eller ja, jag drack verkligen ingen virre. Jag tror jag tog min sista dans vid 8 imorse.

Å, allt som behövdes bjöds. I stora portioner igår. Mycket, mycket fint.

Tack hej.


:)

Kommentarer
Postat av: exfrun

du har typ damp på riktigt! läst dina egna inlägg någon gång?! :D

2010-09-23 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0