hola-bandola-titta-under-kjola!

Wöw, idag var jag fanimej tidigare uppe än tuppen. Seriöst!
Sov hemma hos Nadja idag. Det var mysigt. Eller ja, igår.. till.. idag. Ni förstår.
Ligger i hennes soffa nu och väntar på att hon ska komma hem. Sällskapssjuk, svar ja!

Samtidigt som jag försöker mig på att kolla lite jobb och lägenheter.
Eller jag har skickat iväg ett intressemail. Vi får la se då!
Börjar redan tröttna som faahan på att dra fötterna efter mig hemma. Wöw!

Vad händer då?

Jag borde boka en läkartid. För något är allvarligt fel på magen. Serri.
Annars är det coolio. Jag bara låter allting vara tills vidare.
Men, kämpa för det Du vill och ge inte upp!

Nu ska jag diska så Nadjii blir glad när hon kommer hem!
"Gör någong nytta" så att saje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0