loligt o doligt

Fredrik Björklund

Du kan börja träna Amerikans fotboll istället jossan, vi behöver folk! :D
för 19 minuter sedan ·
  • Nadja Lundkvist

     hahahaha aaaaahhh snälla gör det!!! jag lovar att jag kommer komma på alla träningar och hejja på dig då :D:D:D:D
    för 18 minuter sedan ·


  • Fredrik Björklund

     Vem sa att du fick komma? :O
    för 16 minuter sedan ·


  • Nadja Lundkvist

    haha men JAG!!jag bjuder in mig själv!!! vill inte missa josse i amerikans fotboll outfit ;D hahaha
    för 12 minuter sedan ·





    Folk får gärna ha kul på min bekostnad. Jag ska gå på en träning och bli SKADAD. Fysiskt.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0