smuts

Idag skakade min hund när hon såg mig för att hon blev exhalterad. Hon blev alltså helt till sig.
Varför gör inte du det? Eller du? Eller någon?
Och det hade ändå bara gått 2 dagar sedan jag såg henne. Det är kärlek det.

Oj, vad vi ska mysa. Eller aha, hon sover. Nåväl...

Hm, undrar om jag kommer komma upp i tid imorgon.
Jag hade tänkt att ta mig till banken och fixa det som ska fixas där.

Jag har ingen energi. Fokus, fokus.

Not a day passed me by, not a day passed me by
That I don't think about you
And there's no moving on, 'cause I know that you're the one
And I can't live without you


Tittar på Biggest Loser reprisen. Fan vad tjocka!
Stackars människor med noll självkontroll.
Börjar jag någonsin bli asfet, säg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0