stört!

Inatt jag dröööömde något som, jag aaaaaldrig dröööömt föööör-huuut!

På riktigt hur kul är det att drömma att man ligger och lapar sol på skönaste stranden ever, svalkar och doppar sig i klarblått vatten och allt är helt jävla underbart. Som ja, en dröm. Vilket det var också. KUL.

Men hur stora är oddsen att jag minns att jag var i/på ARUBA!?
jag var tvungen att googla så fort jag kom hem idag om det ens finns något som heter det.
Ja, jag är inte så duktig på geografi. Typ inte alls..

Och damn right, allt såg ju precis ut som i drömmen. Herreeeegud.. som att man ville vakna?
Knappast.

Nej, men jag ska fortsätta vara förkyld. Ta mig ett bad i mitt EN meters långa badkar och försöka att inte svimma.
Btw, så läste jag att man kan producera EN HALVLITER snor om dagen!
It never ends...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0