tjänna!

Jag är sååå less, så less. Men what to do, what to do!?
Drink your sorrows

Jag drömde en så jävla rolig dröm inatt.
Även fast jag sov jättemärkligt och konstigt hemma hos S.
Men ändå. Rolig dröm det kunde jag fått.

Någon, vet ej vem hade världens största fest.
Jag hoppar till det roligaste. Jag hamnade helt plötsligt i gamla stan, ramlade i en trappa och asgarvade.
Någon hjälper mig upp, och någon är Alexander Skarsgård. Det gjorde mig ingenting.

Fan vad trist att blogga idag. Jag vill göra något med mitt hår. Något med hela jävla jag.
Hmm....




Inte snyggaste bilden. Men det skiter jag fullständigt i. Han skrattar. Jag gillar människor som skrattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0