woho!

Fan vad mina knän knakar och har sig. Det här orkar jag inte med.
Apråpå knän. Det var världskrig i hemmet för ett tag sen.
Min lillasyster trodde att hon är grym på karate och skulle kicka brorsan.
Hon kickade i väggen och föll, rövplask på golvet och hennes knäskål hoppade ur led. Jag höll på kräkas. Medans jag satt där och försökte trösta henne kommer pappa springandes och DRAR tillbaka knäskålen.

Annars är allt stabilt!

Idag har varit en bra dag.

:)

4:e oktober ska jag på en intervju. Jag längtar som fan.
Och idag fick jag ett erbjudande om en lägenhet.
det komiska i det hela är att:
1. Intervjuen är på min bästa väns födelsedag
2. Lägenheten är min bästa väns..

Haha.. det var inte hon som erbjöd mig alltså. Det var Sigtunahem.

Vi får se rå!

Götet kanske får vänta...

Kommentarer
Postat av: Anne

Ja men skiiiit i Götet och stanna i närheten, tack!

2010-09-21 @ 21:17:11
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: Karin

Fyller inte din bror år då me?

2010-09-29 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0