äntligen fredag!

SOM JAG LÄNGTAT!

Den här veckan har känts så förbannad lång? Why? Kanske bara för mig.
Igår hade jag sämsta dagen i världshistorien. Och förmodligen alla andra som pendlar också.
Jag har aldrig varit på så dåligt humör i hela mitt liv tror jag. STACKARS ALEX!

Förstå att det näääästan tog mig 4 timmar att ta mig hem från jobbet igår?
Jag som slutade tidigt och tänkte ha värsta mysdagen med min man.
Nej, men icke sa nicke. Inte det inte! Iställer var jag ASFÖRBANNAD och ville slå någon/något.

Anyhow! Nu är den dagen förbi och idag mår jag bättre. Fin i håret är jag också.
Var ett tag sen jag tog mig tid och ORKADE fixa håret efter duschen. Nu ser jag ut som jag borde.
Utan tovor och sådär.

Jobbar till 16:30 idag... sitter och funderar på vad det blir till lunch. Är nämligen lite hungrig.
Men det är ju ovanligt... not.

I helgen tänker jag göra absolut ingenting. Känns som att alla helger är så jävla uppbokade now a days att jag inte ens hinner att andas. En annan jobbar ju faktiskt i veckorna. Så är liiite trött....
Bara så Ni vet. NI som kanske ville göra något asroligt. Sen har jag alkohol-förbud (av mig själv..) så det är ingen idé ni försöker dra med mig på galej heller, för det funkar inte! Alkoholfritt är inte min cup of tea... just nu.

Blaha blahaaaa.... Vad händer då?
Regn....... jaha, det var ju roligt att solen lyste imorse iallafall.

Trevlig helg! Hajdo!


Kommentarer
Postat av: Lissan

...osså kom nästa besvikelse;



LUNCHEN !! =(

2011-04-08 @ 20:53:10
URL: http://lissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0