dröm-kvinnan

Ibland är det fanimej kul att drömma.
Ibland inte.

Drömde att jag födde barn inatt. I detalj.
Jag såg mig själv ur någon annas ögon men jag KÄNDE allting som skedde under förlossningen.
Jag stod på knä, lutandes mot sängen och födde, jag såg barnet komma ut, jag kände barnet.
Det sved som faaaan. Och efteråt så låg jag där med min lilla dotter i famnen.
Dessutom så födde jag hemma. Sen var pappa tvungen att skjutsa mig till Löwet för en undersökning så att jag och bebis verkligen mådde bra. Alex hade varit hos en polare så han hade missat förlossningen.  hahah

Skitkul kan jag tycka så här i efterhand. Jag var helt cool 'bout it!

Det äckligaste och ondaste var att ni vet navelsträngen på bebisar? Aah, den hade tydligen suttit fast i min egen navel, så jag hade också en sån där plopp.. eller den var ganska lång och såg ut som en snorre-borre.
DEN var det enda som gjorde ont efteråt. Och var sjukt obehaglig. Men annars så hade jag inte så ont.
Speciellt inte i murren som man kan tro. Det sved dock som fan, men inget annars.
Och jag sprack INTE! Cooon-gratulations to me!

haha, jag tycker det är askul att drömma så himla verklighetstrogna drömmar. På riktigt.
Men jag tror att det här betyder att någon "nära" mig kommer föda barn snart.
Typ Mia..? Typ Sylvia? Någon av dom som faktiskt SKA ha bebis väldigt snart kommer behöva åka in SOOOON.

TRUST ME!

Sen drömde jag dessutom att jag hade fått hem Inkassokrav också.
2200:- för att jag varit inne på någon porrsida och surfat runt!
DET SKULLE JAG AAAAAALDRIG VARA........

Då fick jag ångest för det med.
Sen vaknade jag antal gånger, ASFÖRBANNAD PÅ SMUL-KATT-JÄVELN!
Ibland hatar jag katter så jävla mycket. Allting för att få uppmärksamhet.
Och allting för att jag ska vakna och vara asförbannad!

Sen vaknade jag dessutom av ett SMS av Piia... hahahah..
asså hon är mer stressad över en sak, OM mig än vad jag SJÄLV är. Easy asså!
Jätteroligt.

Näääee... nu har jag ont i ryggen och ska nog sätta mig i massagestolen!

PÖÖSSSS


Kommentarer
Postat av: Sylvia - BF 7maj

haha, hur snart ska mia ha då? snälla säg att hon har senare än mig för då tycker jag att det är jag som ska föda nu. Jag har börjat få hängkagge och jag tycker synd om grannarna när jag går runt i bikini här i trädgården. Borde typ skicka ut en varning "nej det är inte en sjöko som har rymt, det är nya grannen". :P

2011-04-19 @ 14:35:33
URL: http://syliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0