finally!

SUNDAY WONDERFUL SUNDAY!

Jag är icke bakis. Jag är icke trött!
Jag är bara nöjd och glad med livet!

Vi har varit på IKEA några timmar och shoppat loss nu.
Vi köpte en fet och fin säng som vi båda älskade direkt.
(Vi ska nog köpa huvudgavel, next time..)

Sen blev det en sån där "klädstång" RIGGA till mig! BARAAAA MIG!
Och galjar i samma färg som våran säng heheh.




Nu stack dock Alex och tränade så jag tänker inte ge mig på sängbygge än och SJÄLV!
Då får vi nog köpa en ny säng, ehehehe.

Men nu blir det att rensa ur hela jävla rummet så vi får plats med sängen!
Det blir nymöblerat och så.
Juste, Alex köpte en tavla också.
Det kommer dock bli jobbigt när vi ska behöva flytta sängen ytterligare en gång sen, haha.

NÅÅÅJAAAA!

Njut av solen. Jag måste dammsuga jag nu!
Klart slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0