förresten

Häromdagen så slog dig mig för 124891437 gången hur mycket jag föraktar kvinnor som
röker under sin graviditet.

Det måste vara det mest egoistiska en människa kan göra. Jag skiter fullständigt i om människor röker, jag har faktiskt själv varit rökare och skäms inte över det direkt, även om det är det mest onödiga man kan göra.

Men själva grejen är att när man röker så väljer man det SJÄLV.
När du är gravid och röker kan INTE ditt BARN (obs: EN LEVANDE MÄNNISKA!) bestämma det själv.

DET är DET jag tycker är hemskt.

Jag ville bara ha det sagt.

Annars är jag på strålande humör idag! Och har återigen fått en underbar nyhet idag.
:

Kommentarer
Postat av: angelica

Haha ja, men är man i fjällen så är man! :p



Åh, jag kanske är värsta tönten men det är så härligt att få sådan sorts bekräftelse av sin svärmor/svärfar! Man blir så glad :)

2011-04-10 @ 09:09:06
URL: http://septemberpyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0