grå onsdag

Har sovit för djupt inatt och drömt alldeles för konstiga drömmar. Vilket jag gör VARJE natt numera.
Jag börjar tröttna för jag blir påverkad psykiskt OCH fysiskt av dessa drömmar.
Blä blä blä.

Jag vill vakna upp och bara känna solstrålarna och sträcka på mig och ba "aaaaaaaaaaah" men det gör jag inte just nu. Mycket omkring som spelar in I guess.
Enligt vårdguiden så är jag nära stress. Har alltid haft stressmage och nu håller den på som fan.
Jag stressar upp mig för saker heeelt i onödan och jag vet inte riktigt hur jag ska komma ifrån det.
Måste lära mig. Någon som vet hur man RELAXAR på riktigt? Utan att bli lat alltså.

Anyhow!

När jag kommer hem från jobbet idag ska jag storstäda. Behöver fokusera på annat just nu.
Ska tillome kolla förrådet vad som gömmer sig där egentligen. Ska plocka med mig gamla leksaker och annat stuff till jobbet tänkte jag. Ingen idé att det ligger där och skräpar! Vem vet, kanske har hustomar som leker med sakerna? Huuuaaaligen!

Men böcker och sådant mojs ska jag spara.

Hur var det nu då? Ja, juste. Det är astrist väder. Jag har lite ont i magen. Eller ja, spänner till i äggstockarna. Det är väl dags för Ryska snuvan snart.
COH VET NI? idag för för första gången i mitt liv stod jag och sniffade på nybryggt kaffe utan att vilja kräkas.
Weird!? Varför gör jag så? Nä, jag ska inte börja dricka kaffe. Det är fan misshandel mot min mage.

SÅ vuxen tänkte jag inte bli!

Näääää ni, nu ska jag återgå till arbetet.

Btw... i sommar behöver jag nytt jobb. Så om någon vet något. Säg till! Tack.

HEJ!


Kommentarer
Postat av: elin

Tänk så hemskt avslappnande hundar kan se ut när dom sover:)

2011-04-13 @ 18:51:48
URL: http://flieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0