ja, you know

Herrejissanens vad trött jag är! Nästan lite olagligt trött.
Och jag BORDE faktiskt inte vara så här trött idag.

Nåväl. Nu är jag faktiskt det. Jag stängde dessutom idag.

Förresten så klippte jag av mig håret igår. Ni förstår inte lättnaden!!
Jag kan ta i mitt hår och det är inte ÖVERALLT!
Tänkte dessutom ändra färgen på det lite.. ja, vad trodde ni?
Att jag skulle gå i fleeera månader utan att färga det, hehe.
Först var jag orangehårig kan jag tala om. Men nu är jag "foxy brown".
JA, alltså mer röd än brun vill jag tala om för er. Min man ÄLSKAR det!
Jag själv vill sätta i en brunare nyans så det röda i botten lägger sig mer,
medans Alex tycker att jag ska göra det en nyans ljusare av RÖTT!

Jag blir lika chockad så fort han tar i mitt hår och blir typ kär i mig på nytt.
Lilla Ginger-Jossan!
JAMEN HALLÅ! Sen sa han:
"gör lite ljusare där uppe, och sen typ svart i topparna... det skulle du vara assnygg i!"

Fast där sätter jag gränsen. Jag är inte Hayle i Paramore liksom.

Förresten så går det bra med mina nya matvanor vill jag tala om.
Pastan, riset och potatisen är utbytt mot antingen en näve quinoa eller en avokado.
Det är dessutom mer mättande än vad dom GODA kolhydraterna är.

Planen var att köpa ett par supersnabba spring (eller iallafall GÅ..)-skor idag!
Vi var på långpromenad runt Järvafältet igår och jag höll på DÖ i mina converse.
Väldigt dåligt skoval. Och ena benhinnan höll på kolavippen liksom. That's life när man är fet!
... Skämta.

Nåja, 5-6kg ska jag väl klara av tills den 17e Juli då jag och Anniebannanie stiger av planet
till Tunisien! Ja, såååklart jag gör. Med världens bästa och stöttande pojkvän så går allt.

Slut om det. Hatar att prata mat och träning.
Vissa blir lite overkill när det gäller sånt.

Imorgon är det Valborg, vilket jag INTE firar. Såååå...
Dålig anledning till att supa tycker jag. Sen kan ni tycka vad ni vill. Grattis.

Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på min karl som är ute och härjar med Tjorvis i skogen.
Jag somnade, ja.

Godnatt då kära vänner och ovänner. Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0