myskväll

Har haft en bra dag och välbehövd kväll. Förresten så har jag bränt mig om läpparna och kinderna.
Har fan tillome frossa efter solen, hahah. Mycket praaaa!

Shiiit, vad trött jag är. Öppnar imorgon, dvs 06:30 så det KAN vara dags att sova snart.
Ja, om några minuter. Ska bara orka lägga mig.

Sandra och Majken kom och hämta mig på jobbet idag.
Skulle egentligen slutat 15:00, men fick.. eller jag erbjöd mig att gå till 17:00 istället då ingen hade fem-tiden.
Sååå, jag tog den. Lika bra. Det var ganska skönt ändå. Sen åkte vi till Sollentuna efter att jag fått SMS av POLISEN. Mitt hjärta stannade först, sen så var det ju så att mitt pass REDAN är klart! Niiiiice.
Jag har inte kunnat gå på bolaget sen 2009... hahahaha. Nu kan jag det igen. och göra allting man kan göra med ett giltigt legitimation. Tyå åka till UNGERN! :D Första veckan i Maj... yiha! Fan vad jag längtar.

Förresten så håller min svanskota på att lämna min kropp tror jag.
Jag kan inte sitta ner för länge för då dör jag. Och det gör bara asont.
Sen har jag lite värk i äggisarna också.. kan va time nu asså.

Juste! Jag och Sandy åkte hem till Carro och Johan och hälsade på lite också.
Fick SMS av Majken som nästan bajsat på sig efter våran middag på Sicillien. Hahaha..
Det var mys mys... men nu orkar jag inte mer så jag går och lägger mig!

Klart slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0